se mistä ei keskustella päivisin

keskiviikko 31. elokuuta 2016

Loppusanat


Ystävyys ja ystävällisyys tarkoittavat kahta eri asiaa, 
minä en ole sinulle enää kumpaakaan. 
Sinä olet kiusaaja, jota pitäisi kohdella kuin marttyyria, 
mutta olet minulle pelkkää ilmaa muistoissa, joita en enää muista. 

Pyyhi kyyneleesi, 
eivät ne ole aitoja kuitenkaan... 

Sinusta tuli samanlainen kuin omista kiusaajistasi, 
heikko ja mitätön, piikki kaikkien lihassa. 

Kun joskus kävelen sinua vastaan, 
katson sinua siten, kuten aina pelkäsit minun katsovan. 
Sinähän aina pelkäsit minun inhoavan sinua. 

Minä poltan sillan takanani 
ja jätän sinut sinne. 

Pyyhi pois kaikki mitä koskaan sinulle sanoin, 

sillä nämä ovat viimeiset sanat sinulle, 
ainoat sanat, joilla lopulta 
on mitään merkitystä,

meidän tarinamme viimeinen luku. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti